استفاده از پیوندهای یکتای سازگار با سئو
نوشته شده توسط : عباسی


به هیچ عنوان پیوندهای یکتای سازگار با seo چه لینک هایی می‌باشند؟

پیوندهای یکتای سازگار به بهینه سازی و سئو گردیده، پیوندهایی می‌باشند  سئو سایت  که صریحا نشان دهنده محتوای ورقه میباشند، و به راحتی به وسیله یوزرها و موتورهای کاوش خوانده میگردند.

به دنبال چندین مثال پیوندهای یکتای باصرفه گردیده مشاهده میکنید :

 

همانگونه که در نمونه های بالا مشاهده می‌کنید، با نگاه پرتاب کردن به‌این نشانی های اینترنتی به راحتی میتوانید متوجه محتوای این صفحه های گردید. به کارگیری از لینک و پیوند های یکتای با صرفه گردیده و استاندارد، بخت شمارا در اخذ ترافیک بیشتر و منزلت بهتر در نتیجه ها کاوش تضمین خواهد کرد.

خب حال یک لینک یکتا که seo نشده میباشد چه شکلی میباشد؟

http://example.com/?p=10467
http://example.com/archives/123

همانطور که در نشانی های اینترنتی بالا مشاهده می‌کنید دارنده اعداد و حروفی می باشند که نا مربوط به محتوا میباشند، و یوزرها و موتورهای کاوش نمی توانند حدس بزنند یا این که بفهمند که در‌این صفحه های چه می گذرد و محتوای این صفحه های چه چیزی است.

درپی به شما فراگیری می‌دهیم که چه‌گونه میتوانید لینک های یکتای وبسایت وردپرس تان را با بهینه سازی سازگار فرمائید.

برای این فعالیت صرفا کافی میباشد وارد پنل مدیر وبسایت تان گردیده، و به قسمت پیکربندی » لینک های یکتا مراجعه‌نمایید. و آنگاه در نصیب پیکربندی پیوندهای یکتا، بر روی مورد اسم پست کلیک نمایید.


بعداز گزینش آیتم ی متبوع، بر روی دکمه ذخیره پیکربندی کلیک نمائید.

نکته : دقت داشته باشید در صورتیکه که تارنما شما بیشتراز 6 ماه میباشد که فعالیت می کند و دارنده صفحه ها و مطالب مختلفی میباشد، در این‌حالت صرفا در صورتی‌که که از مورد اعداد به کار گیری می‌کنید میتوانید ساختار لینک و پیوند های یکتا را تغییر تحول دهید. ولی در صورتیکه که از تاریخ، اسم و یا این که ماه به کارگیری می‌کنید در‌این‌صورت از همین ساختار ها استعمال نمائید.

در حالتی‌که که شما هنوز هم به طبع نیاز دارید که ساختار لینک و پیوند های یکتای وب سایت تان را تغییر و تحول دهید، سفارش میکنیم یک کارشناس وردپرس استخدام کرده و از وی بخواهید که‌این فعالیت را برای شما انجام دهد، در این صورت شخص کارشناس ریدایرکت های ضروری را برای وب سایت شما تولید می نماید.

پست الکرونیکی با www یا این که سوای www
در شرایطی که اخیرا قصد دارید که وبسایت خویش را راه‌اندازی نمایید، بایستی تصمیم بگیرید که پست الکرونیکی تارنما شما با www استارت خواهد شد یا این که نه. مثلا به طور www.example.com اکران داده خواهد شد یا این که به طور example.com؟

موتورهای کاوش هر مورد از این دو را تحت عنوان سایتی جداازهم نگاه می نماید، پس شما می بایست دربین این دو گزینه یکی از را گزینش فرمائید.

میتوانید آیتم انتخابی خودتان را با مراجعه به قسمت پیکربندی » همگانی در پنل وردپرس تان معین نمایید. نشانی انتخابی خویش را در هر دو بخش نشانی اینترنتی وب سایت و نشانی اینترنتی وردپرس بنویسید. مانند صورت پایین :


در واقع از حیث seo فرق چندانی نیست، و به گفته کارشناسان استعمال یکی‌از این دو آیتم نسبت به دیگری مزایای خاصی ندارد.

شایسته ترین پلاگین بهینه سازی وردپرس
یکی‌از شایسته ترین مزایایی که وردپرس داراست، وجود پلاگین های گوناگون برای شغل های متنوع در آن میباشد و بهینه سازی هم یکی آنها و از مهم‌ترین شان میباشد. در مورد بهینه سازی وردپرس چند هزار پلاگین بهینه سازی وجود داراست که گزینش را برای اشخاص مبتدی و تازه کار مقداری دشوار خواهد کرد.

عوض اینکه هر توشه پلاگین های مختلفی را نصب و آزمایش فرمایید، و یا این که یک سری پلاگین را برای انجام فعالیت های متعدد seo نصب نمایید، ما در پی به شما پلاگین هایی را معرفی خوا‌هیم کرد که همگی شغل های ما یحتاج را انجام میدهند و 100 درصد هم مجانی می‌باشند.





:: برچسب‌ها: سئو سایت ,
:: بازدید از این مطلب : 83
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : دو شنبه 10 آذر 1399 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: